Tudod mit utálok a fogyókúrában? 

Klári barátnőm válasza:

Az egész életemet meg kell változtatnom hozzá, folyamatos időhiányba kerülök, előbb-utóbb depis leszek.

Magamba borulok, mert

  • egyre fárasztóbb megszervezni, hogy a megfelelő kaják legyenek otthon
  • olyan ételeket kell ennem, amiket nem szeretek, olyanokat pedig nem ehetek, amiket igen  🙁
  • a férjem és a gyerekek két hét után követelik a sült krumplit- én is egyre jobban kívánom
  • azon pörgök, ha nem fogyóznék, mit ennék
  • egyre agresszívebben hívogat a szemközti süti bolt
  • előbb-utóbb, úgy a 8. napon szénhidrát válságba kerülök, megeszek csak egy! bonbonocskát- vagy kettőt…

és egyszer csak azt veszem észre, már nem is fogyókúrázok. Persze a súlyom sem csökkent. Mert én egy lúzer vagyok.

Mondtam is Neki, hogy felejtse a fogyókúrákat, AZONNAL!

Azóta a Tudatos Evést gyakorolja. Nem balhéznak a gyerekek, nincs stressz, hogy sikerül-e beszerezni a „megfelelő” ételt, nem kell mérnie, mennyit eszik belőle. És még a bonbon bolt sem tiltott terület a számára. Lassan elkezdett fogyni. 3 kilónál tart.

Neked is azt javaslom, fejezd be a fogyókúrát most. Helyette kezdj el tudatosan figyelni arra, mikor vagy éhes. Éhséged jelzi, mikor van szükséged energiára. És ha valóban akkor eszel, amikor éhes vagy, a zsírpárnáid előbb-utóbb megadják magukat. De arra figyelj, hogy megkülönböztesd a “fej éhséget”és a valódi éhséget. Az előbbi az ételek iránti vágy. Inkább a szívedből, a szaglószerveid unszolására, a szemed csábítására alakul ki.  A valódi éhség pusztán és mérhetően fizikai tünet. Ezt keresd! Erről, s még sok egyébről lesz szó az  online tanfolyamon.

2017-03-18T19:25:08+00:00