Teszt2018-12-19T16:30:12+00:00

Fáj a hátad, hasogat a derekad?!

TESZTELD MAGAD!

Azt vizsgáljuk, mennyire szűkült be a vállöved. Ha ülő munkát végzel, nagy valószínűség szerint vagy fájdalmas, vagy nem is tudod 180 fokig kinyújtani a válladat.

Hogy ettől miért fájhat a hátad? 

Az előreeső váll felborítja tested izomegyensúlyát. Kénytelen leszel más területeken túlkompenzálni, ezzel folyamatos feszültségeket hozol létre, ami hosszútávon fájdalommal jár.

Még mindig a vállövednél tartunk.

Próbáld ki!

Ahogy összehúzod a vállaid, görbül a hátad, lefele mozdul az állad. Ahhoz, hogy előre nézz, meg kell emelni a fejed- pláne, ha számítógép előtt ülsz. Ha egy ideig megtartod ezt a kényszer tartást, érzed, hogyan feszülnek be az izmaid.

Ez történik sokkal kisebb terjedelembe, de a nap 24 órájába, ha a vállad nincs a helyén.

SEGÍTS MAGADON!

Tanuld meg azt az egyszerű gyakorlatsort, amellyel képes leszel felszabadítani az elakadt területeket. 

Érdekel, mit tehetek az egészségemért! Mutassátok…

A módszert, amelyet megtanítok, Bene Máté Zoltán gerincspecialista fizioterapeuta, a Porckorong.hu alapítója dolgozta ki.

A csípődnek mi köze a derekadhoz? 

Ha beszűkültek az izületi határaid, akkor a zsugorodott izmaid folyamatosan billentik a medencéd. Ez viszont felborítja az ideális statikai egyensúlyt. Te viszont mindenképp kétlábon akarsz járni. Így jön a kompenzált tartás- értsd nem buksz orra annak ellenére, hogy a csípőizmaid arra rántanak-, ennek a terheit azonban a derekadnak kell elviselnie.

SEGÍTS MAGADON!

Tanuld meg azt az egyszerű gyakorlatsort, amellyel képes leszel felszabadítani az elakadt területeket. 

Érdekel, mit tehetek az egészségemért! Mutassátok…