2018-12-03T07:48:04+00:00

MIÉRT SÉRÜLSZ KÖNNYEDÉN?

TESTED EGY ALKALMAZKODÓ MŰVÉSZ!

  • Nagyon tág határon belül képes tolerálni tartáshibáidat, sérüléseidet.
  • Ehhez folyamatosan stratégiát kell változtatnia, hogy egyensúlyba maradjon. Gondold meg, egy rossz mozdulattól meghúzódott a combod. Nem állítja le a mozgásod, csak rendszerhibát jelez- ez afájdalom-, és korrigál. Könnyíti a  sérült izomra ható  terhelést – enyhén sántítasz.  Amikor regenerálódott az izom, újból normálisan mozogsz.
  • Azonban ha a káros hatások hosszan kibillentik az egyensúlyából, a harmónia,  ami az egészséges mozgáshoz szükséges,  felborul.  Továbbra is képes vagy fájdalommentesen élni , de!!!
  • Olyan,  mintha az autód kereke rosszul lenne kicentrírozva.  Működik,  de nem egyenletesen kopnak a gumik, így lassan, de biztosan sérül a futómű is.  Ugyanez történik a testeddel.

Minden sérülésed  nyomot hagy az izom memóriádban, így hosszú távon  megváltoznak a természetes mozgásmintáid.  A  módosult mozgásminta következtében ízületeid erőteljesebben kopnak, helytelen lefutás miatt izmaid könnyebben sérülnek.

Olyan ez, mintha az idegrendszered rosszul végezné a centrírozást.

Jó dolog, ha sportolsz.  De az egészségedet akkor szolgálná tökéletesen,  ha visszaállítanád a helyes mozgásmintádat is.

Ezzel megszüntetnéd  a felesleges ízületi nyíróerőket,  és az izmaidra ható rossz irányú húzóerőket.  Amint a természetes rendszer visszaáll,  testedből kipucolt felesleges stresszek megszűnnek,  így nincs ok, amely az újbóli sérüléseket indukálja.

Hogyan tudod újra programozni a tested?

Nyakasan- derekasan nap Győrben!

December 8-án 08-11 óráig

Egy világújdonságot jelentő mozgásprogramot tanítunk meg,

amellyel megelőzheted a sérüléseid és ízületi problémáid nagy részét

(porckorongsérv, ízületi kopások, váll-, térd-, csípőfájdalmak, migrén, stb.)

Célunk, hogy ne legyél sérült, beteg.

MEGTANULOD A KÉPZÉS ALATT:

  • Hogyan működik a testünk, izommemóriánk – ez az, amiről azt hittük, hogy tudjuk. ( tévedtünk )

  • Hogyan tesszük tönkre – itt sok újdonságot fogsz hallani az ülő munkán kívül is.

  • Hogyan tudjuk visszaterelni testünket az egészséges útra, hogy újra képes legyen sérülések,  fájdalmak nélkül működni.

  • Megtanulunk pár nagyon hasznos NMPT gyakorlatot, és pár tipikus probléma elkerülési lehetőségét.

  • AZONNAL ELKEZDHETED AZ OTTHONI GYAKORLÁST!

JELENTKEZEK

VÉLEMÉNYEK CSOPORTOS KÉPZÉS UTÁN:

TAPASZTALAT EGYÉNI ÓRÁK UTÁN:

Az én történetem- lerövidítve

Talán klasszikusnak mondható. Óvónéni ül a kis széken, földön, lehajol, beköt, kifúj, kitöröl, megmos, kis csapnál, kis padon, kis cipő, kis gyerekek. Közben jógázom, heti kétszer csoportban, kétszer egyénileg. Tök jó minden, Néha fáj, elfárad a hátam, jó kiropogtatni (szegmentinstabil tünetek). Elvégzem az oktatóit. Marad a heti két óra.
Aztán óvodavezető leszek. Iroda, ül. Számítógép, ül. Értekezletek, ül. Bizottsági ÜLés. Szeptembertől februárig bírja a testem. Jelez, Ordít, fáj:
Nem tudok menni – muszáj, valahogy.
Nem tudok ülni – fél fenéken még megy.
Ki csinálja meg a munkámat, határidős. Muszáj!!! Nem bírom tovább. Még jó, hogy annyiféle szülő van egy oviban. Reumatológus anyuka – ez piriformis lesz – injekció. 10 alkalom ilyen-olyan fizikoterápia. Nem használ, Nem javul. Idegsebész apuka, azonnal vizsgál, 4 nap múlva MRI. Porckorongsérv. Gyógytorna. McKenzie. Jobb kicsit. Én is ezeket csinálom a jógán. Akkor mi a baj? Akupunktúra. Elmúlik.
Egy évre. Már nem vagyok vezető. No stress, bár borzalmas a benti légkör. Újra fáj, jobban mint a múltkor. Egy hét táppénz. Csinálom, amit a múltkor. Gyógytorna McK. Akupunktúra. Csak egy órám marad el. Jobban vagyok. Elmúlik.
Két hónapra. McK. Akupunktúra. Elmúlik.
Úton a kistesó. Happy minden. 27. hét kontroll. Negatív minden. Happy. Másnap nem bírok megmozdulni. Most rosszabb, mint eddig bármikor. Kényszertartásban ülök, állok, megyek. Március 26. Szülök. Jön, mint a gyorsvonat. Másnap már nem bírok állni, ülni, csak feküdni. Alig. Akupunktúra. Nem használ. 4 hét a kínok kínja, még 3 hét, mire úgyahogy. Nem az igazi továbbra sem.
Október 7-10. NMPT képzés…  Egyre jobban vagyok. 4. nap reggel, már úgy mosom az arcom, hogy nem kell a csap szélére támaszkodnom (kis örömök az életben). Jó lesz ez, érzem!
NMPT every day!
1 hónap: már nem érzem a szúrást, ha ülök, könnyebben állok fel a földről, rövidebb “bemelegedési” idő.
2 hónap: végre úgy ébredek (két év után), hogy nem fáj semmim. Úgy hajolok a kiságyba, megpuszilom, kiemelem, beteszem a kisfiamat, mintha soha nem lett volna gerincbajom.
Nem akarom elhinni. Nagyon boldog vagyok!!!
Hajrá NMPT!

A módszer kidolgozója Bene Máté gyógytornász , fizioterapeuta.

Ez nem pusztán gerinctorna, vagy szokványos edzés, ez a jelenünk és a jövőnk új preventív szemléletű mozgásrendszere, melyet kellő gyakorlás után hatékonyan tudsz alkalmazni bármilyen sporttevékenységed során is.

Az NMPT hosszútávú konkrét hatása:

• a nyaki gerinc krepitációjának csökkenése
• a háti és lapocka környéki izomfájdalmak csökkenése
• könnyebb és zökkenőmentesebb járás
• vállízületi lágyrészfájdalmak csökkenése, megszűnése
• korábbi sportsérülések fájdalmainak enyhülése, megszűnése
• erősebb és stabilabb derékérzet
• csökkenő haskörfogat -> vékonyabb derék
• később elfáradó derékérzet

• a korai teniszkönyök és csuklóízületi problémák oldódása, enyhülése
• radikálisan javuló tartás, minden erre való koncentráció nélkül
• térdízületi problémák enyhülése
• “kattogó csípő” elhallgatása
• könnyedebb járás, nagyobb mozgásigény, kisebb fáradtság
• “növekedés érzet”

MIÉRT VAN SZÜKSÉGED ERRE A KÉPZÉSRE? 

  • Mert  eleged van a makacsul visszatérő sérülésekből, végleg le akarsz számolni velük.

  • Mert meggyógyult ugyan a sérülésed, de állandó félelemben mozogsz, mikor köszönt be újból a fájdalom. 

  • Mert a rehabilitált sérülés ellenére visszatérő zsibbadás, mozgásszűkület nehezíti az életedet.

  • Mert fáj a derekad hosszabb állás után/reggel felkeléskor, pedig nem is vagy gerincsérves.

  • Mert gyakran fáj a fejed, és szeretnél tőle megszabadulni.

  • Mert visszatérő térd/csípő fájdalmakkal kell élned, és szeretnéd elkerülni a műtétet.

Jelentkezem a képzésre!

Mennyibe kerül a fájdalom mentes élet?  

3 órás NMPT képzés ára  Győrben  

9000 Ft

Különleges BÓNUSZ a jelentkezéshez, amit azonnal elérsz: 

1 BÓNUSZ:

Gerincjóga óra videón!

Értéke: 1500 Ft

2. BÓNUSZ:

Kedvezményes gyakorló óra!

Értéke: 1000 Ft

2500 Ft értékű bónuszokat azonnal eléred a fizetést követően!

Mit tanulsz meg  3 óra alatt? 

  • ELMÉLETET- még ha unalmasnak is hangzik (nem lesz az)
    Amivel megérted miért életfontosságú a tanult gyakorlatok rendszeres végzése!

  • NMPT gyakorlatsort
    Precíz, pontos kivitelézést. Gyakorolhatsz otthon, vagy jöhetsz gerincjóga órára, ahol tökéletesen leszel képes végrehajtani az utasításokat!

  • Újrahuzalozott idegredszert építünk,
    ezzel segítjük a tested, hogy önmaga korrigálja a fájdalmakhoz vezető hibáit.

IGY TUDSZ JELENTKEZNI:

1. Kérlek töltsd ki az alábbi űrlapot és add meg adataid és milyen fizetési módot választasz.

2. Kattints a JELENTKEZEK gombra!

3. Emailben kapsz értesítést, amely tartalmazza az utaláshoz szükséges bankszámlaszámot.

Amennyiben utalásod megérkezik, azonnal küldjük a videó elérési linkjét. Ha a helyben fizetést választod, a Bónuszaid a képzés után kapod meg.

JELENTKEZEK

JELENTKEZZ MOST, HOGY LEGYEN HELYED A CSOPORTBAN

JELENTKEZZ MOST ÉS FELEJTSD EL A FÁJDALMAID ÖRÖKRE

JELENTKEZZ MOST, ISMERD MEG AZ EGÉSZSÉG FELE VEZETŐ UTAT

JELENTKEZEK

Honnan tudod, bírni fogod-e?

Ha nincsenek akutt problémáid – nem “állt be” a derekad, nincs kisugárzó fájdalom a végtagjaidba, nem zsibbad folyamatosan a kezed, vagy lábad-, ha az átlag emberek normális életét éled és nem vagy mozgásodban erősen korlátozott, akkor bírni fogod. 

A képzésen nyújtani fogunk sokat, mellette olyan erősítő gyakorlatokat tanulunk, ahol aprócska izmokat kell aktiválni. Nem a fizikai kihívás lesz nagy, hanem az idegrendszered emlékképeinek a felélesztése. Olyan izmaidat keressük meg, amelyek régen működtek, és megtanítjuk újból működésbe lépni őket.

Tehát ne félj, bírni fogod!

A cél, hogy a képzés során felismerd saját korlátaid – értem alatta, hogy megtapasztald, melyik fogaskeréknél akad el a normális tartásod-, és arra a területre öszpontosítva megtanuld a korrekciós feladataidat.

JELENTKEZEK

Kiket várok:

  • Azokat az átlagos mozgású embereket, akik az előbb felsorolt problémák valamelyikével küzdenek, aktívan tenni szeretnének gerincük egészségéért, de nem rendelkeznek kirívó egészségügyi problémákkal (képesek mozogni, rehabilitált sérvvel rendelkeznek).
  • Azokat, akik hozzám járnak gerincjógára, hogy segítse számukra az órákon való részvétet egy magasabb szintre emelni.

Kiknek kevésbé való ez a képzés:

  • Nem egy varázspirulát, hanem egy komoly gyakorolni / betartani való anyagot fogok adni. Semmilyen gyors csodát hozó dolog nem hangzik majd el – meggyőződésem, hogy a gerincproblémák terén ilyen nem létezik–  hanem munkát, odafigyelést, némi tudatosságot igényel majd az anyag gyakorlása. De ha erre hajlandó vagy, akkor szeretni fogod a céltudatosságát…
  • Mivel 3 órát – rövid szünetekkel – mozogni fogunk, akut állapotban lévő betegeknek nagyon kimerítő lehet egy ilyen képzés.
JELENTKEZEK